
Bez hudby je život prázdny
Informácie o nás
Vítame Vás v najväčšom internetovom obchode s hudobnými nástrojmi a príslušenstvom.
Môžete si v ňom zakúpiť priamo z domova tovar ktorý bol doteraz k dostaniu len v našich kamenných obchodoch a v starej verzii internetového obchodu madamusic.sk. Všetky ceny uvedené pri výrobkoch sú vrátane 20% DPH ! Objednaný tovar zasielame kuriernou službou UPS Parcel Service.
Tovar v tomto obchode si môžete zakúpiť aj osobne v našich kamenných obchodoch v Košiciach, Prešove, Žiline a v Bratislave.
Ak ste tovar našli v cenníku ale v internetovom obchode nie je uvedený, môžete si ho objednať na emailovej adrese: mshop@mshop.sk. Prajeme vám príjemný nákup.
Fungujeme ako maloobchod, veľkoobchod, zásielková služba, komisný nákup a predaj. Sme výhradným a autorizovaným zástupcom na slovenskom trhu pre viac ako 30 popredných svetových výrobcov.
Veríme,že aj Vy patríte, alebo v blízkej budúcnosti budete patriť medzi našich spokojných zákazníkov a tešíme sa do skorého videnia v našich predajniach alebo virtuálne v internetovom obchode.
zakladne informacie
—————
Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok
Súčasťou každej zásielky je daňový doklad – faktúra, ktorá slúži aj ako záručný list. Záručná lehota začína plynúť dňom prevzatia tovaru.
· V prípade reklamácie tovaru zakúpeného v niektorej našej predajni je nutné doniesť reklamovaný tovar spolu s príslušenstvom a dokladom o zakúpení do konkrétnej predajne, kde ste tento tovar zakúpili.
· V prípade reklamácie tovaru, zakúpeného v našom internetovom obchode mShop je nutné zaslať reklamovaný tovar spolu s príslušenstvom a dokladom o zakúpení – faktúra, kuriérskou spoločnosťou (NIE POŠTOU) priamo k nám na adresu: Mada Slovakia s.r.o., Rampová 4, 040 01 Košice
· Náklady na prepravu tovaru, určeného na reklamáciu si hradí zákazník.
· Náklady na prepravu opraveného tovaru oprávnenej reklamácie smerom k zákazníkovi hradí mShop - Mada Slovakia s.r.o.
Ak sa jedná o neopodstatnenú reklamáciu, tak prepravu smerom k zákazníkovi si hradí zákazník sám na vlastné náklady.
· V záujme urýchlenia reklamačného konania nezabudnite k reklamovanému tovaru priložiť kópiu faktúry a tiež popis závady.
· Každá reklamácia bude vyriešená do 30 dní. Táto lehota 30 dní začína plynúť odo dňa prevzatia zásielky s reklamovaným tovarom našim internetovým obchodom.
Stornovanie objednávky
· Zákazník má právo stornovať objednávku kedykoľvek pred expedíciou tovaru, a to prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky. Takáto storno objednávka bude považovaná za zrušenú. Pre stornovanie objednávky je potrebné uviesť číslo objednávky a Vaše kontaktné údaje.
· Predávajúci má právo stornovať objednávku, ak z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosti tovaru nie je schopný dodať tovar zákazníkovi, alebo v cene, ktorá je uvedená v našom internetovom obchode a pokiaľ sa so zákazníkom nedohodne na náhradnom plnení. O stornovaní objednávky bude zákazník informovaný e-mailom alebo telefonicky.
Diskusná téma: O nás
Neboli nájdené žiadne príspevky.